دختر خورشید ,همسر ماه
ای کاش فدک این همه اسرار نداشت
ای کاش مــدینه در و دیـوار نداشــــت
فریـــاد دل محـــسن زهرا ایــن بود
ای کاش در سوخته مسمار نداشت
.......................................
مسلمانان چرا شب دفن شد صدیقه کبری؟
چرا گم شد نشان قبر آن انسیه حوراء؟
هنوز از رحلت ختم رسل نگذشته ایامی
نگین خاتم پیغمبران بشکست واویلا . . .
..................................
ایام شهادت بانوی دو عالم تسلیت باد.
+ نوشته شده در سه شنبه پنجم اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت 23:58 توسط سید عبدالجواد طالبی
|
سید عبدالجواد طالبی فرزند سید محمد ازروستای اصقول ومقیم بیرجند هستم.هدف از این وبلاگ معرفی روستای قدیمی و زیبای اصقول می باشد.از همه دوستان وهم ولایتی های محترم تقاضای همکاری دارم.