اربعین

در عرشه سفینه ات ای نوح کربلا
جایی برای آدم کشتی شکسته هست ؟
+ نوشته شده در چهارشنبه سیزدهم دی ۱۳۹۱ ساعت 21:8 توسط سید عبدالجواد طالبی
|
سید عبدالجواد طالبی فرزند سید محمد ازروستای اصقول ومقیم بیرجند هستم.هدف از این وبلاگ معرفی روستای قدیمی و زیبای اصقول می باشد.از همه دوستان وهم ولایتی های محترم تقاضای همکاری دارم.