همایش دهیاران

همایش دهیاران بخش مود در خصوص مشکلات بهسازی وساخت وساز در روستاها
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و پنجم دی ۱۳۹۱ ساعت 19:39 توسط سید عبدالجواد طالبی
|

همایش دهیاران بخش مود در خصوص مشکلات بهسازی وساخت وساز در روستاها
سید عبدالجواد طالبی فرزند سید محمد ازروستای اصقول ومقیم بیرجند هستم.هدف از این وبلاگ معرفی روستای قدیمی و زیبای اصقول می باشد.از همه دوستان وهم ولایتی های محترم تقاضای همکاری دارم.